01:15

1403/02/09

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

وزارت نفت از دشمن فرضی شکست خورد!

به گزارش”نوای صنعت“، با وجود تاکید تمام نهادهای تصمیم گیر کشور مبنی بر عدم تغییر قیمت بنزین مدتی است مدیرعامل بازنشسته شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی که استاد بلامنازع مدیریت بحران های خودساخته است، با ایجاد بحران‌هایی ناشی از تصمیمات و عملکرد ضعیف خود باعث ایجاد اختلال در شبکه توزیع بنزین کشور شده است.

به این شکل که با محدودیت یا اختلال در سامانه‌های هوشمند سوخت موضوع توزیع سوخت را به یک بحران اجتماعی تبدیل کرده و سپس با نمایش حضور معاون رئیس جمهور از خود در حضور این مقامات کشوری فرشته نجات  می‌سازند و برای افتضاح مدیریتی خود پاداش هم می‌گیرند! این نوع عملکرد را در سال ۱۴۰۰ و پس از اختلال مبهم سامانه هوشمند سوخت که هیچگاه عوامل و یا دلایل این اختلال مشخص نگردید نیز شاهد بودیم بدین شکل که با حضور رئیسی در جایگاه‌های سوخت و حضور در وزارت نفت این مدیران بازنشسته و ناکارآمد خود را منجی و عاملی برای رفع این بحران عظیم جلوه دادند در صورتی که از اساس هیچ‌گاه عامل آن اختلال مشخص و معین نگردید.
حال نیز پس از ایجاد محدودیت خود ساخته در شیوه توزیع بنزین، تنش و فشار اجتماعی را به بالاترین سقف ممکن رسانده و درست در زمانی که احتمال بحران اجتماعی از این تصمیمات وجود داشت مخبر معاون اول رئیس جمهور را به صحنه کشانده و با استفاده از این شخصیت سیاسی ناکارآمدی و عملکرد اشتباه خود را به اقدامی قهرمانانه بدل نمودند.
اما سوال اصلی پس از این حضورهای میدانی مقامات درجه اول دولت سیزدهم آن است که آثار این اقدام در رفع مشکلات مردم و گشایش در مطالبات مردم چیست و اساسا چرا به عامل اصلی این بحران‌ها یعنی مدیریت ناکارآمد سیاسی حاضر در وزارت نفت پرداخته نمی‌شود؟!

منبع: نفت ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *