00:17

1403/02/20

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

حضور نفت پاسارگاد در مهم‌ترین رویداد صادراتی ایران

شرکت نفت پاسارگاد، بزرگترین تولید کننده قیر در خاورمیانه، با حضور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024) پذیرای حضور بازدیدکنندگان می باشد.

به گزارش”نوای صنعت“، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024) شنبه مورخ 8 الی 12 اردیبهشت 1403 با حضور واحدهای تولیدی، صنعتی، شرکت‌های بازرگانی و مراکز تجاری به منظور نمایش و ارائه توانمندی‌های صادراتی ایران برگزار خواهد شد.

شرکت نفت پاسارگاد نیز به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر در خاورمیانه، با حضور در این رویداد طیف وسیعی از محصولات صادراتی و گریدهای مختلف تولیدی خود را که حاصل تلاش و تخصص کارکنانش در شش مجتمع قیرسازی است، را به نمایش خواهد گذاشت و ضمن ارزشمند برشمردن این فرصت در راستای معرفی خود به شرکای تجاری و بازارهای بین‌اللملی اقدام خواهد کرد.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024) هر ساله با هدف افزایش آگاهی درباره توانمندی‌های صادراتی، ارتقاء فعالیت‌های تجاری، ترویج محصولات و خدمات ایرانی در بازارهای جهانی، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و تقویت روابط تجاری در عرصه بین‌الملل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت نفت پاسارگاد با برپایی غرفه در این نمایشگاه (مورخ 8 الی 12 اردیبهشت 1403) در سالن 38B، شماره B 48-51 از ساعت 9 الی 16 پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

منبع: شرکت نفت پاسارگاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *