09:32

1403/02/16

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب لامرد در راستای حمایت دستگاه قضایی از تقویت اشتغال و رفع موانع تولید از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب بازدید کرد.

به گزارش”نوای صنعت“، دکتر حقایقی رئیس دادگستری و رشیدی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب بازدید نمودند.

در این بازدید که با حضور مهندس زحمتکش مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب انجام شد، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لامرد از بخش های مختلف سالکو بازدید نموده و در جریان روند تولید در بزرگ ترین و مدرن ترین کارخانه آلومینیوم کشور قرار گرفتند. مهندس زحمتکش در جریان این بازدید گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه های مختلف و آخرین وضعیت تولید ارائه داد.
مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب وجود نیروی انسانی متخصص جوان را یکی از افتخارات آلومینیوم جنوب برشمرد و اضافه کرد: درحال حاضر قریب به 2500 نفر به صورت مستقیم در این واحد صنعتی بزرگ مشغول به کار هستند که ٩۵ درصد آنان از جوانان بومی شهرستان های لامرد و مهر می باشند. دکتر حقایقی رئیس دادگستری شهرستان لامرد نیز با تقدیر و سپاس از زحمات و تلاش های انجام شده، مجموعه اقدامات را قابل تقدیر و تحسین دانست و با اشاره به ضرورت داشتن نگاه های بلند برای دستیابی به اهداف بلند، آلومینیوم جنوب را افتخار صنعت آلومینیوم ایران اسلامی دانست.

منبع: روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *