01:42

1403/02/09

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

فولاد مبارکه مولود انقلاب و مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی است

ویژه‌برنامه بزرگداشت ۴۵ امین فجر انقلاب اسلامی مردم ایران در فولاد مبارکه با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان فولاد مبارکه در محل معراج‌الشهدای این شرکت همراه با تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر ایران اسلامی برگزار شد.

به گزارش”نوای صنعت“، در این آئین مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد: همه ما ادامه‌دهنده راه امام راحل و شهدای گران‌قدر انقلاب از ابتدا تا به امروز در عرصه‌های مختلف باشیم.

محمد یاسر طیب نیا خاطرنشان کرد: در دهه فجر انقلاب جا دارد که بیش از هر چیز بر تفکر امام (ره) و دستاوردهای نظام اسلامی که ایشان برای ما به ارمغان آوردند و برجا گذاشتند واقف باشیم اول اینکه امام خمینی (ره) همواره بر بیداری مردم ایران و سایر ملت‌های جهان تأکید داشتند وبر این باور بودند که به تعداد نویسندگان و اندیشمندان، مردم را باید نسبت به تلاش‌های نظام سلطه و استکبار جهانی واقف نمایم که اگر ملت‌ها بیدار شوند اتفاقات بزرگی در پس آن رخ خواهد داد

وی از خودباوری به‌عنوان دومین تفکر امام رحمت‌الله علیه و دیگر دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی یادکرد و افزود: امروز خودباوری نزد ملت ایران و بسیاری از ملت‌های مسلمان ایجاد شده است و به این باور رسیده‌ایم که باایمان و اتکال به خداوند می‌توانیم محکم‌تر از همیشه روی پای خود بایستیم و این راهبردی است که امام خمینی (ره) به ما یاد دادند. ما قطره‌قطره جمع شدیم و دریا شدیم و به این باور رسیده‌ایم که می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم. امروز بسیاری از جوانان کشور و حتی فراتر از مرزهای ایران در سایه همین خودباوری که امام خمینی (ره) به ارمغان آوردند در حال مبارزه با استکبار هستند.

طیب نیا از فولاد مبارکه به‌عنوان مولود انقلاب و یکی از دستاوردهای نظام اسلامی یاد و اضافه کرد: امروز این مولود انقلاب در صنعت فولاد کشور خودباوری، خودکفایی و عزت و اقتدار به ارمغان آورده است. تولید انواع محصولات فولادی و انجام تعمیرات اساسی بدون حضور کارشناسان خارجی در فولاد مبارکه و بسیاری از دستاوردهای دیگر در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی توسط فولاد مبارکه از برکات همین خودباوری و انقلاب اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *