21:26

1403/02/08

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

صدور مجوز کمیته سوخت وزارت نفت برای پروژه آهن اسفنجی بافق

جلسه بررسی اخذ مجوز از وزارت نفت برای کارخانه آهن‌اسفنجی شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با حضور وزیر نفت و معاونت برنامه‌ریزی وی، نماینده مردم بافق در مجلس یازدهم، مدیرعامل و مدیر پروژه آهن اسفنجی شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران در محل وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش”نوای صنعت“، شرکت،جلسه بررسی اخذ مجوز برای تامین سوخت کارخانه آهن‌اسفنجی شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با حضور وزیر نفت، معاونت برنامه‌ریزی وی،نماینده مردم بافق در مجلس یازدهم، مدیرعامل و مدیر پروژه آهن اسفنجی شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و شورای شهربافق در محل وزارت نفت برگزار شد.

در این جلسه مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با اشاره به اینکه گاز در کارخانه های آهن ‌اسفنجی نقش خوراک فرآیند را داشته و برای راه اندازی این طرح عظیم حیاتی است گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان در این طرح سرمایه گذاری شده است و چنانچه صدور این مجوز با مشکل مواجه گردد امید و آینده ۸۵۰۰۰ نفر بازنشسته صندوق فولاد و ۷۰۰۰ نفر پرسنل شرکت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

حمیدیان افزود: طی ۱۸ ماه گذشته جلسات و پیگیری های مختلفی در وزارت نفت، استانداری یزد، اداره کل صمت استان و شرکت گاز استان صورت گرفت اما باتوجه به ناترازی گازی که در کشور وجود دارد علارغم حمایت کامل دو وزارتخانه صمت و کار و رفاه امور اجتماعی از این طرح تاکنون مجوز گاز آن صادر نشده بود و برای صدور آن شرایط خاصی تعریف گردیده بود. خوشبختانه با مساعدت مهندس جواد اوجی، وزیر محترم نفت و مهندس هوشنگ فلاحتیان، معاونت برنامه‌ریزی وی،موضوع اخذ مجوز سوخت برای کارخانه آهن‌اسفنجی شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران محقق گردید.

مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران در پایان از تلاش‌ها و همراهی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و مدیرکل صمت استان، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت، مدیر پروژه آهن‌اسفنجی شرکت و شورای شهر بافق در موضوع اخذ مجوز سوخت از وزارت نفت تشکر کرد.

منبع:شرکت سنگ آهن مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *