21:36

1403/02/17

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

شفافیت در توزیع محصولات اولویت همیشگی فولاد مبارکه است

به گزارش”نوای صنعت“، مدیرعامل فولادمبارکه با ابراز خوشحالی از ارتقا تعامل بین انجمن لوله پروفیل ایران و شرکت فولادمبارکه، شفافیت در عرضه محصولات را تاکید همیشگی خود دانست.

در راستای تعامل با شرکای تجاری جلسه هم‌اندیشی با انجمن لوله و پروفیل کشور با حضور مدیر عامل شرکت فولادمبارکه و معاونت فروش وبازاریابی این شرکت در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران متافو ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این دیدار محمدیاسر طیب نیا، مدیر عامل فولاد مبارکه با ابراز خوشحالی از ارتقا تعامل بین انجمن لوله پروفیل ایران و شرکت فولادمبارکه، شفافیت در عرضه محصولات را تاکید همیشگی خود دانست.

وی بر گفتگو و یافتن راهکارهای جدید در جهت بهبود شرایط موجود و دسترسی هرچه بیشتر مشتریان فولاد مبارکه به محصولات فولادی تاکید کرد و حمایت وزارت صمت را در این مسیر خواستار شد.

در این دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن لوله و پروفیل ایران با بیان دیدگاه‌های خود موضوع کمبود نقدینگی در زنجیره تولید، کمبود ورق در صورت کسری تولید فولاد مبارکه به دلیل قطع گاز در زمستان و مشکلات نقص‌های موجود در سنجش ظرفیت حقیقی تولید کنندگان را از جمله نگرانی‌های خود عنوان کردند.

در ادامه رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه بر لزوم تعامل هر چه بیشتر باسازمان‌ها، کارگروه‌ها و اصناف با نگاه و رویکرد منافع ملی تاکید نمود و از ادامه نشست‌ها و تعاملات با مشتریان فولاد مبارکه خبر داد.

منبع: ایراسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *