04:39

1403/02/20

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

رکورد جدیدی از صادرات در شرکت‌ مخازن سبز عسلویه ثبت شد

به گزارش”نوای صنعت“، رئیس بهره‌برداری و خدمات فني این شرکت گفت: مخازن سبز رکورد بیشترین صادرات از ابتدای تأسیس خود را در ماه مهر سال جاری به ثبت رساند.

مهندس آتشی در گفتگو با روابط‌عمومی شرکت با بیان اینکه بیش از ۷۵۹,۷۷۳ تن محصولات شیمیایی در مهرماه ارسال شده افزود: اين محصولات شامل ۶۵۳۳۷۱ تن متانول، ۲۱,۸۲۰ تن LPG و ۸۱۶۶۴ تن انواع گلایکول است.

مهندس آتشی اضافه‌ کرد: این شرکت رکورد بیشترین صادرات به اسکله صادرات بندر پارس را نيز ثبت نمود و در این بازه زمانی ۲۹۱۸ تن متانول نیز به صورت بارگیری زمینی از شرکت به صنایع داخلی عرضه گردید.

رئیس بهره‌برداری وخدمات فنی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه خاطرنشان کرد: این دستاورد تاریخی در حوزه صادرات نقش برجسته این شرکت در صنعت پتروشیمی را تایید می‌کند.

وی ادامه داد: رکورد بیشترین میزان صادرات از این شرکت پیش از این به میزان ۵۸۳۷۸۸ تن در فروردین ماه ۱۴۰۲ بوده که در مهرماه این رکورد بیش از سی درصد بهبود پیدا کرد.

مهندس آتشی بیان داشت: میزان کل صادرات محصولات شیمیایی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان مهر ماه از شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به ۳۷۲۹۵۸۵ تن افزایش یافته است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۲۵ درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: این پیشرفت نشان از توانمندی و رشد چشمگیر شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در حوزه صادرات و نقش کلان آن در صنعت پتروشیمی دارد.
در دوره جدید مدیریت با همدلی و تکیه بر تخصص و توکل بر خداوند متعال شاهد ظهور دستاوردها و رکوردهای متعدد برای شرکت مخازن سبز عسلویه خواهیم بود.

رئیس بهره‌برداری و خدمات فنی شرکت در پایان گفت: از تلاش های شبانه روزی پرسنل واحدهای بهره بردای تعمیرات و خدمات فنی که با استفاده از استانداردهای روز ، مخزن داری رکورد جدید انبارش و صادرات پایدار در راستای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید را به ثبت رساندند تشکر می‌کنم ‌.

منبع: روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *