05:24

1403/02/08

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

رزمایش کمک مومنانه مشترک فولاد شادگان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه شادگان برگزار شد

مهندس کهزاد مدیرعامل شرکت گفت: در این مرحله با همکاری بسیج ناحیه شادگان و بمناسبت هفته بسیج، بیش از دو هزار و پانصد بسته معیشتی تهیه و بین قشرهای محروم جامعه توزیع شد.

به گزارش “نوای صنعت“، سرهنگ علی فرحانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه شادگان روز یکشنبه در حاشیه این مرحله از رزمایش که در سالن ورزشی بسیج ناحیه شادگان برگزار شد، گفت: امروز و در این ایام مبارک رزمایش کمک مومنانه را پس از مدتی توقف با کمک و همکاری شرکت صنعت فولاد شادگان و خیران برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت های رییس جمهور مبنی بر ریشه کن کردن فقر مطلق، در این مرحله سعی کردیم افراد جدیدتری شناسایی کنیم که به نوعی زیر پوشش سازمان هایی مثل کمیته امداد و بهزیستی یا محرومانی که ناشناخته مانده بودند ارسال کنیم.

در ادامه این مراسم، مهندس حکیمی مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان افزود: دو هزار و پانصد بسته متمرکز تا کنون تهیه شده که البته کمک شرکت صنعت فولاد شادگان،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه شادگان و دیگر خیران شهرستانی تهیه شد.

حکیمی یادآور شد: که این طرح در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان بوده و هدف آن رفع نیاز خانواده های بی بضاعت و کمک به رفع محرومیت های آنان می باشد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه شادگان اضافه کرد: ما علاوه به اجرای این طرح، طرح های دیگری برای ساخت خانه محرومان در روستاها داریم و امسال سعی می کنیم چند واحد مسکونی که گفته شده ساخته می شود، بتوانیم سهم خانه های روستایی در سطح شهرستان شادگان را به صورت کامل انجام دهیم.

وی افزود: برای اجرای این تعهد، آورده زمین مهم و دشوار است که پس از تامین آن می توان با کمک خیران این کار را انجام دهیم و از طریق سپاه استان خوزستان و نواحی آن آمادگی جذب کمک مردم و خیران را داریم.

منبع:روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *