19:57

1403/02/14

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

بازدید بیش از ۱۰۰۰ نفر از غرفه پالایشگاه آبادان در نمایشگاه بین‌المللی بصره

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان از حضور بیش از هزار بازدیدکننده در غرفه برپاشده این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز بصره عراق خبر داد.

به گزارش”نوای صنعت“، احسان سوری در این رابطه گفت: شرکت پالایش نفت آبادان در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز بصره که با حضور ۹۰ شرکت از ۱۲ کشور جهان برگزارشده بود، به‌عنوان تنها نماینده وزارت نفت کشور ایران با برپایی غرفه‌ای به مساحت ۱۵۰ مترمربع و اختصاص چهار جایگاه، پذیرای بازدیدکنندگان بود.

وی افزود: در این مدت شخصیت‌های مختلفی ازجمله نائب رئیس کمیسیون انرژی، رئیس‌کل توزیع گاز، معاونین خطوط لوله عراق و رئیس انرژی استانداری بصره در غرفه پالایشگاه آبادان حاضر و پیرامون مسائل فنی و تامین نیازمندی‌ها و تبادل دانش و فناوری‌های روز گفت‌وگو کردند.

به گفته او در مدت برگزاری این نمایشگاه علاوه بر مدیرعامل و مدیران ارشد، حدود ۶۰ کارشناس که روزانه بیش از ۱۰ کارشناس از واحدهای مختلف اعم از فنی، عملیاتی و بندر صادراتی ماهشهر، پاسخگوی بازدیدکنندگان بودند و توانمندی‌های ایران را در بخش پالایش و پخش در قالب پرسش و پاسخ رودررو، نمایش فیلم با موضوع فعالیت‌ها و محصولات پالایشگاه آبادان به نمایندگان نفتی جهان حاضر در این رویداد بین‌المللی عرضه کردند.

شرکت پالایش نفت آبادان، امسال و برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی بصره که از ۲۸ تا ۳۱ فرودین با حضور صنعتگران داخلی و بین‌المللی از بخش خصوصی و همچنین شرکت‌های ملی و وزارتخانه‌ها از بخش دولتی دایر بود، شرکت نمود.

منبع: روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *