14:27

1403/02/09

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

دومین رویداد «پتروتِک» آغاز به‌کار کرد

به گزارش”نوای صنعت“، دومین رویداد پتروتک با مشارکت شرکت‌های اصلی و تابع وزارت نفت و با حضور مدیران ارشد صنعت نفت آغاز به‌کار کرد.

دومین رویداد پتروتک روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه با همکاری همه ارکان زیست‌بوم فناوری و با مشارکت و حمایت معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، پارک توسعه فناوری و چهار شرکت اصلی وزارت نفت همزمان با هفته پژوهش آغاز به‌کار کرد.

آیین گشایش این رویداد با حضور مدیران ارشد صنعت نفت آغاز شده و قرار است چهار نشست تخصصی درباره نیازهای فناورانه و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان برای چهار شرکت اصلی وزارت نفت در عصر روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه و صبح روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه برگزار شود که این نشست‌ها نسبت به پارسال تخصصی‌تر شده است و اهداف مشخصی را دنبال می‌کند.

امضای چند قرارداد کلان تولید بار اول در چهار شرکت اصلی وزارت نفت از جمله برنامه‌های اعلام‌شده در دومین همایش پتروتک است.

با بهره‌گیری از درس‌آموخته‌های نخستین دوره برگزاری رویداد پتروتک در این دوره فضای نمایشگاهی این رویداد توسعه یافته است و درباره نشست‌های تخصصی نیز برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای خواهد بود تا مجموعه اقدام‌های وزارت نفت در حوزه توسعه پژوهش و فناوری به‌منظور ایجاد فرآیندی منسجم و با هدف شناسایی و گرفتن تدابیر حمایتی از زیست‌بوم نوآوری وزارت نفت به‌خوبی تبیین شود.

این رویداد طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ آذرماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد و شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط حضور در این رویداد می‌توانند به صفحه اینترنتی https://petrotechconference.ir مراجعه کنند.

در همین حال، عظیم کلانتری اصل، دبیر اجرایی کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات فناوری از پخش زنده رویداد فناورانه و نوآورانه وزارت نفت در بستر اینترنت از طریق لینک live.shana.ir خبر داد.

منبع: شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *