17:47

1403/02/08

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی در شرکت مخازن سبز

به گزارش”نوای صنعت“، جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه ملی تعالی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با حضور ارزيابان گروهی ۶ نفره و مدیران و كارشناسان شرکت مخازن سبز روز شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس شركت برگزار شد.

مدیر حوزه مديرعامل شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با تقدير و خوش آمدگویی حضور ارزیابان مدیریت تعالي سازمانی گفت : همه‌ واحدها آمادگی کامل داشته باشند وارزیابی را جدی بگیرند.

دکتر موسوی گفت : شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه از شرکت‌ های مهم در صنعت پتروشیمی است و بايد شرکت به جايگاه اصلی خود برسانیم.

مدیر حوزه مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه افزود: ارزیابی فرصتی ارزشمند براي تعالی و توسعه‌ شرکت است و این فرصت ارزشمند بايد غنیمت شمرده‌ شود.

دكتر موسوي : با افتتاح برنامه ارزیابی، در ابتدا مدیران شرکت‌ که در اين برنامه همکاری می‌کنند و تیم ارزیاب معرفي و سپس‌ پیرامون شرکت‌ توضیحات ارائه شود تا ان شاالله برنامه ارزیابی به صورت رسمی از سر گرفته شود.

دکتر موسوی نيز در پایان از همکاران خود برای شرکت در ارزیابی برای دست‌یابی به جایزه ملی تعالی رشد تولید با تقویت زنجیره ، تشکر نمود.

گفتنی است ارزیابی یاد شده به مدت سه روز با بررسی عملکردها و فرآیندهای واحدها در شرکت ادامه خواهد داشت.

منبع: روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *