11:35

1403/02/08

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

تقدیر مدیرعامل از دست اندرکاران مهار آتش سوزی در انبار فولاد خوزستان

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان، از تمامی دست اندرکاران، عوامل اجرایی و آتش نشانان در مهار آتش سوزی یکی از انبارهای فولاد خوزستان تقدیر نمود.

به گزارش”نوای صنعت“، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ جلسه تقدیر و تشکر از دست اندرکاران، عوامل اجرایی و آتش نشانان در مهار آتش سوزی انبار شرکت فولاد خوزستان برگزار شد و مدیرعامل ضمن تقدیر و تشکر از رشادت‌های این عزیزان، نسبت به درس‌آموزی از این حادثه تاکید نمود.

امین ابراهیمی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مثبت و به موقع تمامی عوامل اجرایی در مهار این آتش سوزی، اظهار داشت: ایمنی در محیط صنعتی باید سرلوحه ی کار همه کارکنان قرار گیرد. درس‌های آموختنی بسیاری باید از این حادثه کسب شود و به عنوان چراغ راهی برای عدم تکرار پذیری، سرلوحه کارهای اجرایی قرار گیرد.

وی افزود: در‌ این اقدام جهادی، عوامل اجرایی و تیم عملیاتی آتش نشانی و مسئولان فولاد خوزستان، تعلق سازمانی و مشارکت تیمی را به زیباترین شکل ممکن به نمایش گذاشتند که این خود یکی از اصلی‌ترین انگیزه‌ها و فاکتورهای موفقیت در مهار آتش بود. در شبی که شرایط جوی بسیار سختی حاکم بود، فولادمردان توانستند با همت بلند و اراده ی مثال زدنی، آتش سوزی انبار را پس از ۱۰ ساعت کار عملیاتی و جهادی مهار نمایند.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان گفت: از مدیریت و کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت فولاد اکسین خوزستان که در این حادثه با اعزام نیرو و خودروی آتش نشانی با مجموعه فولاد خوزستان همکاری نمودند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

منبع:روابط عمومی فولاد خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *