15:10

1403/02/17

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

بانک صادرات ایران پیشگام بانکداری هوشمند در صنعت پتروشیمی

بانک صادرات ایران در راستای اشتغال زایی و پیشبرد بانکداری هوشمند در حوزه صنعت کشور اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

گروه تحلیل”نوای صنعت” بررسی کرد؛ بانک صادرات با بورسیه کردن دانشجویان نخبه و همکاری علمی، مشاوره‌ای با محوریت بانکداری هوشمند و هوش مصنوعی مسیر تازه ای در فرآیند بانکداری و اشتغال دانشجویان ایجاد کرد.

این بانک در همین راستا با حمایت از نخستین همایش و نمایشگاه ایران پتروکم و ارائه خدماتی نوین خود در بانکداری مسیر همکاری خود با صنعت پتروشیمی را هموار کرد و در همین راستا با هلدینگ خلیج فارس تفاهم‌نامه ای در حوزه خدمات بانکی امضا کرد.

بانک صادرات همراه با شرکت‌های زیر مجموعه از جمله کارگزاری، صرافی سپهر، گروه مالی سپهر، بیمه سرمد، واسپاری، پرداخت الکترونیک سپهر، با ارائه طرح های نوین شرایط جدیدی برای تعامل و همکاری با صنعت پتروشیمی فراهم آورده است.

روز چهارشنبه که دومین روز این همایش بود نشستی با عنوان تامین ارزی و مباحث حقوقی توسط آقای یاسر مرادی عضو اجرایی هیئت مدیره و حمید قنبری مدرس حقوق و مشاور بانک مرکزی برگزار شد.

لازم به ذکر است، نمایشگاه پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی ،پالایش و پتروپالایش به همت شرکت پتروشیمی صنایع خلیج فارس و با حمایت بانک صادرات آغاز بکار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *