01:23

1403/02/18

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت تشکیل شد

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت مصرف بی‌رویه انرژی در کشور را نگران کننده خواند و بر لزوم آموزش و فرهنگ‌سازی تأکید کرد.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ”،  نخستین جلسه کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با حضور محسن دلاویز مدیرعامل این شرکت و سایر اعضا برگزار شد.

محسن دلاویز در ابتدای این جلسه ضمن اشاره به اهمیت موضوع مسئولیت اجتماعی در شرکت و  ضرورت  کاهش آلودگی هوا و کنترل مصرف انرژی اظهار داشت: تشکیل کمیته مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت دستاورد بزرگ این  وزارتخانه است که در بخش‌های مختلف می‌تواند منشا خدمات ارزنده‌ای باشد.

وی در ادامه به مصرف بی‌رویه انرژی در کشور و ضرورت  آموزش و اطلاع‌رسانی در راستای  فرهنگ‌سازی اشاره کرد و  افزود: یکی از مشکلات اساسی جامعه ما رفتار مصرف است که باید با آموزش برطرف شود چرا که این مصرف بی‌رویه در شأن فرهنگ جامعه ما نیست.

در این جلسه کلیت روند فعالیت‌های شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت از بدو تاسیس با دیدگاه CSR ارائه و بررسی شد. همچنین پیش‌نویس آئین‌نامه داخلی کمیته و چشم‌انداز و رئوس برنامه‌های آتی شرکت ارائه شد.

در این کمیته همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با مسئولیت اجتماعی در شرکت و  تشکیل کمیته تخصصی تدوین گزارش و ارزیابی عملکرد به عنوان زیر مجموعه کمیته CSR تصویب و گزارش شاخص‌های عملکردی شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت بررسی شد.

منبع:شرکت بهینه سازی مصرف سوخت