12:50

1403/02/14

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

پیشرفت فیزیکی احداث بندر پارسیان چشمگیر است

به گزارش”نوای صنعت“، مدیران بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان پیشرفت فیزیکی بندر پارسیان را چشمگیر و قابل تقدیر دانستند.

بناوندی مسئول حوزه مدیریت و بنادر تابعه بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان به همراه خدا پرستیان فرمانده یگان حفاظت بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب استان هرمزگان و واعظی مسئول حراست بنادر و کمالی مسئول حوزه یگان حفاطت امروز از بندر منطقه ویژه پارسیان بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید بندگان مدیرحراست منطقه ویژه پارسیان ضمن تشریح روند اجرایی پروژه احداث بندر پارسیان به اقدامات حفاظتی و برنامه های آتی حراست در خصوص موضوعات تخصصی گارد بندر پرداخت و ابراز تمایل کرد در راستای تعامل با حراست و گارد سازمان بنادر آماده همکاری سازنده است.

در ادامه بناوندی ضمن تقدیر از اقدامات منطقه ویژه پارسیان و پیشرفت فیزیکی قابل توجه بندر در دو سال اخیر بیان نمود اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان نیز جهت همکاری و تعامل بیشتر در حوزه های تخصصی آمادگی دارد.

خداپرستیان فرمانده یگان حفاظت و واعظی مسئول حراست بنادر نیز ضمن تقدیر از اقدامات شایسته حراست منطقه ویژه پارسیان در خصوص اقدامات حفاظتی حراست منطقه ابراز تمایل نمودند تا در راستای آموزش تخصصی به پرسنل گارد بندر پارسیان و انتقال تجربه تعاملات سازنده ای را داشته باشند.

منبع: روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *