18:20

1403/02/08

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

پیام محمد رضا موثقی نیا سرپرست هیات عامل ایمیدرو به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

بخش معدن و صنایع معدنی بیش از یک دهه است که توانسته توجه بسیاری از کارشناسان و سرمایه‌گذاران را به سمت این گنجینه پنهان جلب کند. بی تردید نقش خبرنگاران و اهالی رسانه در پیمودن این مسیر، بی‌بدیل بوده است و پس از این نیز با تلاش، آگاهی‌رسانی و همت این عزیزان پربارتر خواهد شد.

به گزارش”نوای صنعت“، بدیهی است فعالان عرصه خبر با انتشار اخبار، گزارش‌ و تحلیل‌های خود فضای مساعدی را برای هدایت منابع به این بخش و رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و چالش‌های پیش‌روی آنها فراهم کرده اند. اگرچه دولت در تعامل با قوای مقننه و قضائیه تلاش می‌کند با تحول در بخش معدن و صنایع معدنی، توسعه، تولید، اشتغال و درآمدزایی را برای کشورمان به ارمغان آورد، اما نیک می دانیم که این اهداف با همراهی فعالان رسانه به نتیجه خواهد رسید.

هفدهم مرداد به نام روز خبرنگار در تقویم سالانه کشورمان ثبت شده، روزی که با یاد و خاطره شهدای جبهه خبر، مزین شده است. اینجانب صمیمانه به نمایندگی از خانواده بزرگ ایمیدرو، این روز را خدمت تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر تبریک می‌گویم و با توکل بر پروردگار یکتا، آرزوی روزهای درخشان برای ایران عزیز و حوزه معدن و صنایع معدنی دارم، آرزویی که با تلاش همه‌جانبه همکاران ایمیدرو و سایر بخش‌های مرتبط و به ویژه همت و قلم توانای خبرنگاران گرانقدر عینیت خواهد یافت.