00:08

1403/02/09

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد سنگان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

به گزارش”نوای صنعت“، در متن پیام آمده است؛

قسم به قلم و آنچه می نویسد…

باسمه تعالی

اشتهار دوران کنونی به عصر ارتباطات و رسانه است. دورانی که به واسطه رشد سریع علمی و تکنولوژیکی، انتقال سریع اطلاعات باعث درنوردیدن مرزها شده و زیست جهان انسان مدرن را تغییر داده است. به دلیل چنین رشدی تقابلهای فکری و فرهنگی رخ نموده است که گاهی عامل پراکنش جمعی و آشوبهای فکری می گردد، اما از سویی این تضارب آرا و افکار، عاملی برای رشد جامعه و انسانهاست. در چنین شرایطی رسالت خبرنگاران و فعالان عرصه خبر، بسیار خطیر است. تاباندن نور حقیقت، روشنگری، هویت بخشی و ساختن جامعه ای پویا و برکشیدن واقعیات، بی شک کاری بزرگ و شایسته تقدیر است. تبیین، آگاه سازی، امیدبخشی و کمک فکری به رفع موانع در عرصه های مختلف بخش مهمی از رسالت این قشر فرهیخته است.

۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی، فرصتی را فراهم نموده است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام، از فرهیختگان و عزیزان فعال در عرصه خبرنگاری تقدیر گردد.

اینجانب ضمن قدردانی از همراهی شما عزیزان با شرکت فولاد سنگان و انعکاس دستاوردها و خدمات همکاران پرتلاشم در شرکت، این روز را خدمت همه فعالان عرصه خبرنگاری تبریک عرض می نمایم. سلامتی، بهروزی و شادکامی همه عزیزان را از درگاه خداوند مسئلت می نمایم.

 

علی امرایی- مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان