07:40

1403/02/14

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

وضعیت پروژه‌های افزایش تولید در شرکت ملی نفت ایران بررسی شد

به گزارش”نوای صنعت“، در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، وضعیت پروژه‌های افزایش تولید نفت و گاز در این شرکت بررسی و برای رفع برخی مسایل تصمیماتی اتخاذ شد.

در نشستی که امروز (سه‌شنبه، ۱۲ دی‌ماه) با حضور محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران عامل شرکت‌های تابعه برگزار شد، آخرین وضعیت تولید نفت و گاز در این شرکت‌ها بررسی شد.

در این نشست که در مرکز همایش‌های بین المللی شرکت ملی نفت ایران (کوشک) برگزار شد، مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران, عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، علیرضا مهدی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، احمد رجبی، مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران و مدیران شرکت‌های بهره‌بردار و پروژه‌ها، آخرین وضعیت طرح‌های جاری را تشریح کردند.

در این نشست پروژه‌های مختلف بررسی و پیشنهادها و دیدگاه‌ها برای رفع مشکلات و مسایل مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

همچنین روز گذشته (دوشنبه، ۱۱ دی‌ماه) نیز در نشستی با حضور محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل، هرمز قلاوند، مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز، علیرضا دانشی، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، وضعیت تولید و پروژه‌های فعال در این شرکت نیز بررسی شد.

بر اساس این گزارش، وضعیت تولید نفت و گاز و مسایل مرتبط با افزایش تولید در نشست‌هایی به صورت هفتگی با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران بررسی می‌شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *