16:12

1403/02/13

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

همکاری در پرداخت بخشی از تسهیلات مورد نیاز جهت تکمیل پروژه پتروشیمی دنا از طریق بانک ملی ایران نهایی می شود

به گزارش”نوای صنعت“، در بازدید هیئت مدیره ، معاونین و مدیران بانک ملی ایران از بخش های مختلف پتروشیمی دنا، تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات ۴۵۰۰ میلیارد ریالی از سوی بانک ملی جهت تکمیل پروژه پتروشیمی دنا بررسی شد.

روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ ،حسن مونسان عضو هیئت مدیره و سرپرست شعب بانک ملی ایران ، به همراه معینی معاون امور خارجه و بین الملل ، محمود پناه معاون مدیرعامل در حوزه بانکداری جامع، ملکی راد مدیر منطقه ای شرق کشور ، افشاری مدیر کل بانکداری شرکتی این بانک، دادخواه تهرانی مدیر شعب بانک ملی استان بوشهر و مدیران ارشد بانک ملی در استان بوشهر ، از پتروشیمی دنا بازدید و از نزدیک در جریان فرایند ساخت و پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

دراین بازدید سلبعلی کریمی معاون نظارت و امور شرکت های هلدینگ پتروفرهنگ ، حسین هاشمی مدیرعامل پتروشیمی دنا، سجاد کوثری عضو هیئت مدیره و مجری طرح و مدیران ارشد پتروشیمی دنا حضور داشتند ،
مدیرعامل پتروشیمی دنا ضمن ارائه گزارش کاملی از پیشرفت پروژه پتروشیمی دنا گفت: با توجه به نهایی شدن دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون یورویی از بانک EIH و اختصاص آن به ماشین سازی اراک به منظور ساخت تجهیرات اصلی و فرایندی پروژه، اکنون به لحاظ فعال شدن جبهه های بیشتر در پروژه نیاز به همکاری و مساعدت بیشتر از سوی بانک ملی جهت تسریع در پرداخت تسهیلات ۴۵۰۰ میلیارد ریالی در این پروژه ملی است.
در ادامه این جلسه دکتر مونسان عضو هیئت مدیره بانک ملی با ابراز خرسندی از از حضور در پتروشیمی دنا با اشاره به فعالیت های این بانک در حوزه های سرمایه گذاری در طرح های مختلف تولیدی و عمرانی کشور افزود : اقدامات بسیار خوب و موثری در این پتروشیمی انجام شده و امیداست همکاریهایی ویژه ای با هلدینگ پتروفرهنگ و انرژی سپهر در حوزه پروژه های بزرگ صورت پذیرد. همچنین وی با اشاره به توافقات صورت گرفته در مجموعه بانک ملی ایران و پتروشیمی دنا تاکید کرد، هر چه سریعتر تسهیلات مورد نیاز پتروشیمی دنا پرداخت و موجبات حرکت و پیشرفت در این مجموعه عظیم و پر خیر و برکت فراهم گردد.
در ادامه این بازدید همچنین محمود پناه معاون بانکداری جامع بانک ملی و سلبعلی کریمی معاون نظارت و امور شرکت های هلدینگ پتروفرهنگ بر ادامه همکاری موثر بین هلدینگ پتروفرهنگ ، انرژی سپهر و پتروشیمی دنا و تسهیل همکاری دو جانبه تاکید کردند.

منبع: پتروشیمی دنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *