01:45

1403/02/20

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

همت کارگر، سنگ بنای پیشرفت و توسعه کشور است

به گزارش”نوای صنعت“، یازدهم اردیبهشت ماه که در تقویم جهانی به نام روز جهانی کارگر نام‌گذاری شده، روزی است که بسیاری از کشورها بر نقش حیاتی کارگران در رشد و اعتلای صنعتی و اقتصادی خود اعتراف می‌کنند.

کارگران سنگ‌بنای توسعه صنعتی و اقتصادی هستند و جامعه کارگری با مهارت آموزی و پویایی به پیشرفت دست می‌یابد. دست توانمند کارگر، مسیر رشد و تعالی میهن عزیزمان را هموار می‌کند. در سالی که به شعار «مهار تورم و رشد تولید» مزین شده، اگرچه شرایط اقتصادی کشور به نسبت گذشته با مشکلات بیشتری روبروست اما دست توانای کارگران صنعت و معدن ایران عزیز در کنار همراهی مدیران و مسئولان اهرم اصلی رشد تولید است.

از همین رو دست همکاران عزیز و کارگران زحمتکش را در بخش‌های مختلف صنعت کشور، به خصوص کارگران عزیز و گرانقدر معادن به گرمی می‌فشارم و مراتب قدردانی خود را از شما عزیزان که در شرایط سخت کنونی همچنان کانون اصلی تولید و خدمات کشور به حساب می‌آیید، اعلام می‌کنم.

بدون شک مسیر پیشرفت و تعالی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی با حضور کارگران و تلاش موثر آنها، در سال جاری هموارتر از گذشته به پیش خواهد رفت. علیرغم وضع تحریم‌های اقتصادی و سنگ‌اندازی‌های دشمنان، اما هنوز چرخ‌های صنعت این کشور در حرکت است و این مهم حاصل همدلی، همکاری و تلاش شما کارگران عزیز است.

در پایان ضمن تبریک روز کارگر، بار دیگر تاکید می‌کنم که همت شما عزیزان، سنگ بنای پیشرفت و توسعه ایران عزیزمان است.

 

خدایار کریم نژاد

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران