21:23

1403/02/13

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

نهاد گزینش بهترین جایگاه برای محافظت از ظرفیت نیروی انسانی در هر سازمان‌ است

به گزارش”نوای صنعت“، حجت‌الاسلام مرجوی در جلسه شورای هم‌اندیشی مدیران گزینش استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه یکی از مصادیق پیشرفت جمهوری اسلامی است و مدیریت جهادی، انقلابی و صحیح حاکم بر این صنعت بسیار ارزشمند بوده و منجر به تعالی و رشد اقتصاد کشور خواهد شد. برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در راستای آگاهی آحاد مختلف جامعه از فعالیت‌ها و دستاوردهای صنعت کشور به‌ویژه صنایعی همچون فولاد مبارکه امری ضروری است.

دبیر شورای هم‌اندیشی مدیران گزینش استان اصفهان ادامه داد: جلسه هم‌اندیشی گزینش‌گران استان اصفهان هر دو ماه یک‌بار با حضور مدیران، رابطین و نمایندگان گزینش دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان در راستای بررسی و هماهنگی بیشتر روند فعالیت‌ها برگزار می‌شود. مجموعه هسته‌های گزینش استان اصفهان یک خانواده هستند و از طریق برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با یکدیگر مرتبط می‌شوند، به‌گونه‎ای که در بهبود روند گزینش یکدیگر را یاری کرده تا این امر مهم به بهترین شکل ممکن در همه سازمان‌ها انجام شود. وظیفه نهاد گزینش این است که بین نیروهای انسانی، بهترین‌ها را برای هر مجموعه و سازمان انتخاب کرده و اگر احیاناً ضعف یا نقصانی وجود دارد، آن را برطرف کند.

مدیر هسته گزینش استانداری اصفهان افزود: نیروی انسانی مهم‌ترین ظرفیت هر مجموعه است و این ظرفیت نیازمند محافظت و دقت عمل است که نهاد گزینش بهترین جایگاهی است که می‌تواند این ظرفیت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ کند و اگر مشکلات و کمبودهایی وجود دارد بتواند آن‌ها را به‌ویژه در نقاط مهمی همچون شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی کشور برطرف سازد. اگر خدای ناکرده نیروی انسانی هر سازمان ضعف یا کوتاهی داشته باشد، کل آن سازمان و حتی کل کشور آسیب می‌بیند و در مقابل اگر نیروی انسانی هر سازمان دارای توانمندی و انگیزه باشد و در تراز معیارهای جمهوری اسلامی قرار گیرد، نه‌تنها از خسارت‌های احتمالی در این حوزه جلوگیری می‌کند بلکه منجر به رشد و تعالی کشور خواهد شد.

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *