20:04

1403/02/09

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

مخازن سبز عسلویه شرکت‌ برتر در تعامل با رسانه ها و انجام‌ مسؤلیت های اجتماعی

در اولین رویداد رسانه ای جنوب‌ استان بوشهر شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه شرکت‌ برتر در تعامل با رسانه ها و انجام‌ مسؤلیت های اجتماعی انتخاب شد.

به گزارش نوای صنعت، اولین رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر توسط پایگاه خبری تحلیلی آوای بوشهر، خانه مطبوعات استان و اداره‌ فرهنگ و ارشاد جم با حمایت تعدادی از شرکت های نفت ، گاز و پتروشیمی منطقه برگزار شد.

در این همایش با حضور مقامات استانی از فعالان رسانه ای استان بوشهر در بخش هاي مختلف خبر، یادداشت ، تیتر و عکس و در بخش ویژه صنعت و همچنین شرکت‌های فعال در ارتباط با رسانه ها تجلیل شد.

همچنین در این رویداد رسانه ای با انتخاب فعالان رسانه ای استان بوشهر ۵ شرکت‌ نفت ، گاز و پتروشیمی برتر در حوزه تعامل با رسانه ها و انجام مسئولیت هاي اجتماعي توسط فعالان رسانه ای معرفي و از مدیرعامل آنها تقدير شد.

شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه نيز يکی از ۵ شرکت‌ فعال در این حوزه ها معرفي و از مهندس یزدانی کاشانی مدیرعامل شرکت تجلیل شد.

گفتنی است روابط عمومى شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه يکی از روابط عمومى هاى پیشرو در زمینه ارتباط با رسانه هاي استانی است و در زمینه مسئولیت های اجتماعی نیز اقدامات خوبي انجام داده که‌ خبرهاي آن در رسانه های مختلف منتشر شده است.

منبع: روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه