12:45

1403/02/09

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

فقط ۵۷ هزار بلیت برای شهرآورد فروخته می‌شود

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های کشور گفت: طبق تصمیماتی که مسئولان برگزاری شهرآورد سی‌و یکم شهریور گرفتند، قرار بر این شده است که فقط ۵۷ هزار بلیت فروخته شود.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ”،  «علی اصغر انتظار خیر» اظهار داشت: براساس تصمیماتی که مسئولان برگزاری شهرآورد سی‌و یکم شهریور گرفتند، قرار بر این است که فقط ۵۷ هزار بلیت برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران فروخته شود.

وی افزود: اینکه چرا فقط ۵۷ هزار بلیت به فروش برسد، در حیطه اختیارات سازمان لیگ نیست و ما فقط تصمیماتی که گرفته می‌شود را اجرایی می‌کنیم.

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های کشور  در پاسخ به این پرسش که ظرفیت باقیمانده ورزشگاه در اختیار چه افرادی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: قرار نیست به افرادی خاصی تعلق بگیرد. با توجه به اینکه آخرین روز از فصل تابستان است و بیشتر مردم در مسافرت هستند، استقبال بیشتری از شهرآورد صورت نخواهد گرفت و تصمیم گرفته شد سکوهای باقی‌مانده خالی بماند.

انتظار خیر تصریح کرد: بلیت فروشی شهرآورد تا ساعت ۶ صبح یکشنبه سی‌و یکم شهریور ادامه پیدا خواهد کرد و طرفداران ۲ تیم می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی، بلیت خود خریداری کنند.

وی تاکید کرد: این برای اولین بار است که بلیت فروشی در ایران با چنین سیستمی برگزار می‌شود و همه چیز بر اساس شفافیت و صداقت است.

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های کشور در پایان گفت: هواداران ۲ تیم صبور باشند و از آنها خواهش می‌کنیم روز یکشنبه فقط افرادی که بلیت از طریق سامانه دریافت کرده‌اند به ورزشگاه آزادی مراجعه کنند.