00:50

1403/02/08

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

رسالت مشترک فولاد مبارکه و صداوسیما برای امیدآفرینی در جامعه

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در جریان برگزاری اجلاس مدیران ارشد معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی گفت: به‌جرات می‌توان گفت در حوزه تولید، اشتغال‌زایی، نوآوری و فناوری، بومی‌سازی، اشتغال‌زایی، توجه به محیط‌زیست، توسعه ورزش و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی، اجرای طرح‌های توسعه و سرمایه‌گذاری و تولید انرژی پاک، شرکتی مانند فولاد مبارکه در کشور سراغ نداریم.

به گزارش “نوای صنعت“، به گفته ی طیب نیا ،تلاش دشمن بر این است که مردم، جوانان و نخبگان ما از ماندن در کشور و کار کردن برای این آب‌وخاک ناامید شوند.

یکی از دستاوردهای کشور که می‌تواند در اقتصاد و صنعت کشور مؤثر باشد و برای جامعه شورونشاط ایجاد کند، فولاد مبارکه است؛ بنابراین رسالت فولاد مبارکه و رسانه ملی این است که این دستاوردها را برای جامعه به‌خوبی تبیین کنند.

درواقع هرکدام از دستاوردهای فولاد مبارکه مانند یک فتح‌الفتوح است که در شرایط سخت جنگ تحمیلی به ‌دست‌آمده است.

به همت کارکنان و متخصصان داخلی، شرکت فولاد مبارکه کمتر از ۳۶ ساعت از حمله سایبری مجدداً راه‌اندازی شد و حتی به رکوردهای تازه‌ای هم‌دست یافت؛ این دستاوردها باید روایت شود.

تمامی تلاش‌های شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان داخلی برای بومی‌سازی تجهیزات و همکاری‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فناوری و تحقیقاتی باید روایت شود.