18:34

1403/02/14

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

دومین رکورد تولید در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال‌وبختیاری به ثبت رسید

با تولید 88 هزار و 11 تن آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت در نخستین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» رکورد ماهانه تولید این محصول به میزان 1901 تن نسبت به رکورد قبلی ارتقا یافت.

به گزارش”نوای صنعت“، مدیر بهره‌برداری شرکت فولاد سفیددشت ضمن قدردانی از همت و تلاش کارکنان غیور شرکت فولاد سفیددشت و ضمن ابراز خرسندی از دستیابی به این موفقیت در فروردین ماه اظهار داشت: رکورد قبلی ماهانه تولید محصول واحد احیاء مستقیم این شرکت در اردیبهشت ماه سال 1402 و به میزان 86 هزار و 110 تن به ثبت رسیده بود.

ایمان سلیمانی در ادامه با اشاره به ثبت رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی در هفتمین روز فروردین امسال، ارتقای رکورد ماهانه تولید را دومین موفقیت شرکت دانست و افزود: دستیابی به این موفقیت‌ها به یاری خداوند و با عزم راسخ همه کارکنان تلاشگر و تعهد آن‌ها به اهداف شرکت و همچنین با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود حاصل شده است.

مدیر بهره‌برداری شرکت فولاد سفیددشت در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه سهام‌داران و مدیریت عالی شرکت و همچنین همکاری و همدلی تمامی کارکنان و پیمانکاران ابراز امیدواری کرد: در ادامه نیز شاهد تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت در تولید آهن اسفنجی و همچنین بهره‌برداری مستمر از واحد فولادسازی و ریخته‌گری فولاد سفیددشت باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *