14:29

1403/02/21

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

تقدير مهندس عرب يارمحمدی از مجموعه منطقه شمالغرب

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در ديدار با مديريت و كاركنان منطقه شمالغرب، از تلاش مجموعه کارکنان منطقه تقدير كرد.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ”،  مهندس عرب يارمحمدي به همراه چند تن از اعضاي هيات مديره شركت پس از بازديد از مراكز انتقال نفت و تاسيسات منطقه، در جلسه اي با مديريت و كاركنان منطقه ديدار كرد.

مهندس قاسم عرب یارمحمدی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی این منطقه اظهار داشت: منطقه شمالغرب جزو مناطق پرتلاش و ساعی مناطق دوازدهگانه شرکت بوده و همواره در پروژه ها، چه در گذشته و چه در حال حاضر سعی بر این بوده کارها توسط خود نفرات منطقه انجام شده و از ظرفیت های داخلی منطقه به نحو احسن استفاده شود.

وی بازدیدهای صورت گرفته از منطقه شمالغرب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امید است انجام این بازدیدها موجب پیشرفت و حل مشکلات پیش رو باشد.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در ادامه به تنگناها و محدوديت هاي موجود اشاره کرد و گفت: کارکنان شرکت خطوط لوله همه توان خود را پیش گرفته تا در جنگ اقتصادی که دشمن راه انداخته همچون هشت سال جنگ تحميلي پیروز میدان باشیم.

عرب یار محمدی همچنین به پروژه اکسپوز کردن مراکز انتقال نفت اشاره داشت افزود: بحث اکسپوز کردن مراکز از جمله مهم ترین بحث های پیش رو است که  هم اكنون در مرکز انتقال نفت ایده لو در حال انجام بوده و امیدواریم بتوانیم طی دو سال آینده اين پروژه را در کلیه مراکز این منطقه داشته باشیم.

در ادامه این جلسه روسای واحدها و مراکز انتقال نفت منطقه به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

لازم به ذکر است مدیر عامل شرکت در کلیه واحد های ستادی منطقه شمالغرب حضور یافته و رو در رو با کارکنان مرکز این منطقه به گفت و گو پرداخت.

گفتنی است مدیر عامل و هیات همراه در پایان جلسه پس از بازديد از تاسیسات زنجان و مراکز انتقال نفت ابهر و اشتهارد، منطقه شمالغرب را به مقصد تهران ترك کردند.

منبع: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت