19:23

1403/02/31

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

شرکت فولاد اکسین خوزستان توانایی پرقدرت به عرصه فولادسازی را دارد

نمایندگان اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی از غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران بازدید کردند.

به گزارش”نوای صنعت“، مجتبی یوسفی، عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم در دیدار با علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بیان کرد: تحقق شعار سال یک نقشه راه است که همه به ویژه صنایع تولیدی در کشور باید برای تحقق آن تلاش کنند؛ همچنین مسئولان نیز باید پا به پای کارگران به عنوان جهادگران تحقق شعار سال قدم بردارند.

وی افزود: شرکت فولاد اکسین خوزستان با ظرفیت بالایی که دارد، توانایی ورود پرقدرت به عرصه فولادسازی را خواهد داشت. ما نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی نیز از اقدام مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان برای راه‌اندازی کارخانه فولادسازی، تمام قد حمایت کرده و پیگیر حل مشکلات در این مسیر خواهیم بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه به لزوم هم‌دلی و یک‌صدایی ۱۸ نماینده منتخب مردم خوزستان در مجلس دوازدهم اشاره کرد و گفت: راه برون‌رفت از چالش‌ها، پشتکار و هم‌دلی است؛ از این رو همراه با ۱۷ نفر از نمایندگان استان در مجلس، مجدانه پیگیر حل مشکلات مردم خواهیم بود.

در ادامه این بازدید محمد امیر، نماینده منتخب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز کارگر، عنوان کرد: آرامش و امنیت شغلی کارگران، زمینه‌ساز رشد و شکوفایی تولید در کشور است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار اخیر خود با کارگران که جمعی از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان در آن حضور داشتند، به موضوع امنیت شغلی کارگران تاکید داشتند که باید سرلوحه کار مدیران صنایع و شرکت‌ها باشد.

امیر با اشاره به موفقیت‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان در زمینه‌ تولید، تصریح کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان با تلاش و همت کارگران و مدیران خود موفق به رکوردشکنی‌های متعددی در زمینه افزایش تولید و بهره‌وری شده است که گام مهمی در مسیر تحقق شعار سال به شمار می‌‌آید.

سید محسن موسوی‌زاده، نماینده منتخب مردم اهواز در مجلس دوازدهم نیز در بازدید از غرفه فولاد اکسین در نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران، اظهار داشت: خوشبختانه شرکت فولاد اکسین خوزستان از شرکت‌های موفق در تولید محصولات مهم فولادی با بازار داخلی و خارجی است که افتخاری برای استان خوزستان و کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم جوان بودن شرکت فولاد اکسین خوزستان نسبت به سایر شرکت‌های فولادی کشور، شاهد موفقیت‌ها و رکوردشکنی‌های خوبی در زمینه تولید در این شرکت هستیم که با حضور کادر مدیریتی مجرب و کارکنان تلاشگر آن توانسته است گام‌های مهمی در جهت تحقق شعار سال بردارد.

موسوی‌زاده یادآور شد: لازمه موفقیت شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان خوزستان، همپوشانی و هم‌دلی آن‌هاست که زمینه‌ساز موفقیت‌های روزافزون برای استان و کشور خواهد شد.

منبع:روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *