14:22

1403/02/13

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

بررسی سامانه رصد و پایش وزارت کار در صندوق فولاد

به گزارش”نوای صنعت“، با حضور مسئولان صندوق بازنشستگی فولاد و مدیرکل نظارت و ارزیابی وزارت کار جزئیات و فرآیند سامانه رصد و پایش معاونت رفاه و اقتصادی وزارت متبوع بررسی شد.

ابریشم باف با تشریح مراحل آماده سازی، تکمیل و راه اندازی سامانه رصد و پایش و ضرورت و اهمیت یکپارچه سازی اطلاعات و داده‌های صندوق‌های تابعه وزارت کار بر آمادگی معاونت رفاه و اقتصادی وزارت کار برای همکاری و تعامل با صندوق ها از جمله صندوق فولاد برای استفاده و بکارگیری این سامانه تاکید کرد.

در جلسه ای با حضور مهدی ابریشم باف (مدیرکل نظارت و ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و معاونین اقتصادی و برنامه ریزی و توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد، جزئیات و فرآیند سامانه رصد و پایش معاونت رفاه و اقتصادی وزارت متبوع بررسی شد.

ابریشم باف با تشریح مراحل آماده سازی، تکمیل و راه‌اندازی سامانه رصد و پایش و ضرورت و اهمیت یکپارچه سازی اطلاعات و داده های صندوق های تابعه وزارت کار بر آمادگی معاونت رفاه و اقتصادی وزارت کار برای همکاری و تعامل با صندوق ها از جمله صندوق فولاد برای استفاده و بکارگیری این سامانه تاکید کرد.

پیمان نوشادی (معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد) نیز در سخنانی ضمن خیرمقدم به مدیرکل نظارت و ارزیابی کار و همکاران ایشان گفت: ما از هرگونه همکاری با وزارت کار در خصوص سامانه رصد و پایش استقبال می کنیم کمااینکه در حال حاضر نیز همکارانمان در معاونت اقتصادی و برنامه ریزی داده های مورد نظر را در این سامانه وارد می کنند.

وی افزود: البته ما قبلا به این ضرورت رسیده ایم که باید یک سامانه رصد و پایش در صندوق فولاد داشته باشیم تا بتوانیم همه نیازمندی های خود را از طریق سامانه رصد و پایش رفع نماییم با سامانه وزارت کار نیز همکاری گسترده‌ای خواهیم داشت.

یدالله راشدی معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد نیز ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه گفت: اطلاع از جزئیات سامانه رصد و پایش و همچنین مزیت های این سامانه به درک بهتر برای استفاده از قابلیت های آن کمک می کند. در این جلسه، مدیران حقوقی ، روابط عمومی، برنامه ریزی و سامانه های اطلاعاتی، سرمایه گذاری و امور مجامع و نظارت بر شرکت ها نیز حضور داشتند.

منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *