17:23

1403/02/11

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

بانک صادرات حامی طرح ملی جوانی جمعیت

بانک صادرات ایران به جهت همراهی و حمایت از طرح ملی جوانی جمعیت و انجام مسئولیت اجتماعی خود اقدام به پرداخت وام فرزند آوری به اقشار مختلف جامعه کرد.

به گزارش تحلیلی “نوای صنعت“، وام فرزند آوری به جهت کاهش پیری جمعیت از دهه 90 در کشور آغاز شد. این وام برای کمک به هزینه های فرزندآوری و به خانواده های دارای نوزاد برای کمک به هزینه های معیشتی و تامین مخارج داده می‌شود.

این وام شرایطی نیز دارد متقاضی و فرزند وی باید تابعیت ایران داشته باشند و نوزاد متولد ایران باشد، علاوه بر این متقاضی این وام باید دارای فرزند بعد از فروردین 1400 باشد و 2 سال بعد از تولد امکان ثبت نام وجود دارد، 6 ماه بعد از پرداخت وام اقساط آغاز می‌شود.

بانک صادرات ایران به جهت همراهی و حمایت از طرح ملی جوانی جمعیت و انجام مسئولیت اجتماعی خود اقدام به پرداخت این وام به اقشار مختلف جامعه کرد.

این بانک تنها در سال 1402 بیش از 54 هزار و 776 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به 87 هزار و 310 خانواده پرداخت کرده است.

حمایت از جوانی جمعیت و پرداخت وام فرزندآوری بخشی از حمایت های بانک صادرات ایران است. این بانک حمایت خود را گسترش داده و پرداخت انواع وام قرض‌الحسنه در بخش‌های ازدواج و تهیه جهیزیه، فرزندآوری، مشاغل خانگی، ودیعه مسکن، درمان، ستاد دیه و سایر وام‌های ضروری را نیز به انجام رسانده است.

این بانک در حمایت خود از خانه دار شدن اقشار مختلف مردم کشور به جهت بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، مشارکت مدنی در نهضت ملی مسکن، ودیعه مسکن اقدام ملی مسکن، ساخت و خرید مسکن ایثارگران نیز وام پرداخت کرده و تامین مالی نیز انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *