09:47

1403/02/14

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

بانک صادارت ایران سربلند در انجام مسئولیت های اجتماعی

بانک صادرات ایران با حمایت از ازدواج جوانان بار دیگر شعار “بانک صادرات ایران در خدمت مردم” را عملی کرد.

گزارش تحلیل”نوای صنعت“، در کشور ما به دلیل شرایط و مشکلات اقتصادی با توجه به آمار ارائه شده پیوند ازدواج به شدت کاهش یافته است. دغدغه جوانان بخاطر هزینه بالای آغاز زندگی مشترک سبب شد تا مسئولان به دنبال راه حلی برای این موضوع باشند.

وام قرض الحسنه ازدواج راه حلی نسبی برای این موضوع بود. این کمک هزینه تا حدودی توانست مسیر را برای ازدواج هموار کند. این وام نسبت به تورم و مسائل معیشتی در سالهای مختلف افزایش پیدا کرد.

یک از بانکهایی که در این مسیر حامی جوانان و خانواده شد بانک صادرات ایران بود. این بانک تا به امروز بیش 213 هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به متقاضیان پرداخت کرده است.

بانک صادرات ایران در جهت حمایت از تشکیل خانواده و امر مقدس ازدواج تا به امروز 104 درصد از سهمیه ابلاغی پرداخت وام ازدواج توسط دولت را پرداخت کرده است تا همواره در کنار جوانان قرار داشته باشد.

بانک صادرات ایران در 11 ماه سال جاری مانند تمامی سالها شعار خود”بانک صادرات ایران در خدمت مردم ” را عملی کرده و در این مسئولیت اجتماعی نیز سربلند بوده است و از خانواده و تشکیل خانواده حمایت لازم را انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *