03:07

1403/02/19

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

بازدید مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران و هیئت همراه از منطقه عملیاتی سیری

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران و هیات همراه روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 25 و 26 بهمن از منطقه عملیاتی سیری و سکوهای مبارک و نصر بازدید کردند.

به گزارش”نوای صنعت“، صبح روز چهارشنبه 25 بهمن دکتر علیرضا مهدی‌زاده و مدیران و روسای شرکت در ابتدای ورود به سکوی مبارک ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، در جلسه‌ای مشکلات و چالش‌های پیش روی سکو، همچنین نیازهای اساسی آن را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند و در ادامه سکوی مبارک را به مقصد سکوی نصر ترک کردند.

در بازدید این گروه از بخش‌های مختلف سکوی نصر، مهندس توسلی رئیس این سکو، مهمترین فعالیت‌های سکو و چالش‌های مرتبط با بهره‌برداری، تعمیرات، پشتیبانی و خدمات را مطرح و دکتر مهدی‌زاده‌، دستور مساعدت‌های ممکن برای رفع مشکلات و محدودیت‌ها را صادر کرد.

این گروه پس از بازگشت از سکو در بعدازظهر همان روز از پروژه F&G، مخرن TO4  ، نیروگاه و کارگاه توربین منطقه بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت آنها قرار گرفتند.

در صبح روز پنجشنبه جلسه هماهنگی با حضور مدیرعامل و هیئت همراه و مسئولان و سرپرستان واحدهای مختلف منطقه در سالن کنفرانس دفتر مدیر منطقه برگزار شده و برخی مشکلات و چالش‌ها مورد بحث و تبادل نظر مدیران در جلسه قرار گرفت. پس از پایان جلسه هیئت مربوطه با یک فروند بالگرد به سمت جزیره کیش حرکت کردند.

گفتنی است، در این سفر آقایان کریمی‌جعفری‌ معاون مدیرعامل، آهوچهر مدیر مهندسی و ساختمان‌، حاجی‌علی مدیر برنامه‌ریزی‌، بهرام‌نیا رئیس برنامه‌ریزی و هماهنگی تعمیرات و فراست رئیس مهندسی نفت، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران را همراهی می‌کردند.

منبع: روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *