15:49

1403/02/18

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

انتصاب مدیر جدید مجتمع مس سونگون

مدیر جدید مجتمع مس سونگون با حکم مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران انتصاب شد.

به گزارش”نوای صنعت“، با حکم «امیر خرمی شاد» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «مهدی اهرابی» مدیر مجتمع مس سونگون شد.

بر اساس این گزارش مراسم تکریم و تودیع معبود عباس زاده و مهدی اهرابی عصر امروز شنبه 12 اسفندماه با حضور امیر خرمی شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از معاونان و مدیران ستاد همچنین مدیران مجتمع‌های مس سرچشمه و مس شهربابک برگزار شد.

در این راسم خرمی شاد از زحمات مدیر قبلی مجتمع مس سونگون در طول مدت تصدی پست مدیریت مجتمع تقدیر کرد و در ادامه برای مهدی اهرابی؛ مدیر جدید مجتمع مس سونگون برای تحقق برنامه‌ها و استراتژی‌های شرکت در استان آذربایجان شرقی آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است مهدی اهرابی استاد دانشگاه آزاد اسلامی و دانش‌آموخته اقتصاد در گرایش اقتصادسنجی در مقطع دکتری است.

از سوابق مدیریتی و اجرایی اهرابی؛ می‌توان به عضویت در هیئت‌مدیره شرکت ملی مس، عضویت در هیئت امناء صندوق بازنشستگی شرکت ملی مس، عضویت در هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، مدیریت امور فروش، مدیریت امور حقوقی، مشاور معاونت هماهنگی و معاونت هماهنگی شرکت ملی صنایع مس ایران اشاره کرد.

گفتنی است معدن مس سونگون ورزقان و کارخانه تولید مس سونگون ورزقان در موقعیت روستای تخریب شده سونگون (بدلیل وجود منابع معدنی) واقع در استان آذربایجان شرقی واقع شده و فاصله این کانسار از شهر تبریز ۱۳۰ کیلومتر، و از ورزقان ۳۰ کیلومتر بوده و در محدوده روستای تخریب شده سونگون ورزقان واقع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *