18:20

1403/02/14

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

آغاز پیش‌ثبت‌نام بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت از ۳۰ دی

به گزارش”نوای صنعت“، پیش‌ثبت‌نام شرکت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از ۳۰ دی ماه آغاز می شود.

باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده براساس مصوبات شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، به اطلاع می‌رساند پیش‌ثبت نام دوره بیست و هشتم این نمایشگاه،  از شنبه 30 دی 1402 تا چهارشنبه مورخ 4 بهمن 1402 به مدت 5 روز از طریق سامانه پیش‌ثبت نام درج شده در وب‌سایت نمایشگاه به نشانی www.iran-oilshow.ir برقرار خواهد بود.

متقاضیان شرکت در این دوره از نمایشگاه، ضمن مطالعه دقیق شرایط حضور و ثبت نام براساس ضوابط مندرج در وب سایت نمایشگاه و همچنین ارائه مستندات لازم در این خصوص با آگاهی کامل از آخرین الزامات و تغییرات و تعرفه‌های اعلام شده از سوی سازمان توسعه و تجارت ایران، در صورت دارا بودن شرایط، در بازه زمانی مقرر با ورود به سامانه اعلام شده از طریق همین سایت، می‌توانند برای حضور در دوره بیست و هشتم نمایشگاه اقدام کنند.

پیش‌‌ثبت‌نام اولیه در تاریخ مقرر به منزله ثبت‌نام نهایی نیست و هریک از شرکت‌های متقاضی پس از استعلام و احراز هویت شرکت خود و دریافت تأییدیه نهایی از سوی کمیته ارزیابی فنی مدیریت برگزاری نمایشگاه براساس شرایط و ضوابط اعلام شده و متناسب با فضای نمایشگاهی جانمایی می‌شوند.

بر اساس این گزارش، بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به مدت 4 روز از تاریخ 19 تا 22 اردیبهشت سال 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و از طریق پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران به نشانی www.nioc.ir و سایت نمایشگاه صنعت نفت به نشانی www.iran-oilshow.ir  می توان در جریان آخرین اخبار نمایشگاه قرار گرفت.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *