17:03

1403/02/11

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

میزان سرباره در حوضچه مذاب شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری روند کاهشی پیدا کرد

به گزارش”نوای صنعت“، میزان بالای سرباره در شرکت های فولادی همواره موجب تحمیل زیان قابل توجهی به این شرکت ها می شود و کاهش سرباره از دغدغه های مهم و اساسی شرکت ها به ویژه مجموعه های فولادی می باشد.

شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری با تلاش کارکنان موفق شد برای سومین ماه متوالی میزان سرباره مذاب حوضچه را به۷/۷۶ درصد از شارژ حوضچه برساند.

فردین علیمیرزایی مدیر تولیدشرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام خبر کاهش ایجاد سرباره در شرکت ورق خودرو به زیر۷/۷۶درصد گفت:

شرکت ورق خودرو هزینه چشم گیری بابت ایجاد سرباره حوضچه مذاب متحمل می شد و این موضوع ما را برآن داشت تا برنامه ریزی دقیق ونصب تجهیزات لازم درصد ایجاد سرباره را به کمتر از ۱۰ و سپس به ۷/۷۶ درصد برسانیم.

مهدی محمدی رییس دفتر فنی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینكه این طرح با بررسی شاخص های کنترلی ودرقالب كارگروه پروژه های کاهش هزینه شكل گرفت، گفت: پس از مطالعات اولیه، تهیه طرح و نقشه مهندسی توسط تیم كارشناسی داخلی صورت پذیرفت و با استفاده از ظرفیت های موجود كلیه مراحل شامل طراحی، ساخت و راه اندازی پروژه با موفقیت به پایان رسید و برای سومین ماه متوالی بصورت اثر بخش اجرایی گردید .

منبع:روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری