14:43

1403/02/18

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

مهندس مهدی بهرامی مدیر عامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان شد

آئین تکریم و معارفه مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان با حضور مسئولین گروه مالی گردشگری، اعضای هیات مدیره هلدینگ ماهان و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در سالن جلسات هلدینگ ماهان برگزار شد.

به گزارش نوای صنعت، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و خدمات دکتر محمدحسین بصیری مدیرعامل سابق، مهندس مهدی بهرامی بعنوان مدیرعامل جدید این شرکت معارفه شد.

گفتنی است مهندس مهدی بهرامی از مدیران جوان و خوشنام گروه مالی گردشگری و منطقه گل گهر است و از سال ۱۳۹۳ همکاری خود با گروه مالی گردشگری را در معدن ۵ گل گهر شروع کرد و از مهمترین مسئولیت های وی می توان به معاونت اجرایی، مدیرعاملی و عضویت هیات مدیره در شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان به عنوان بهره بردار معدن شماره ۵ گل گهر نام برد که همراه با موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی برای این معدن بوده است. بهرامی همچنین عضویت در هیات مدیره شرکت های احیا استیل فولاد بافت، فولاد بناب، شرکت گام و شرکت لاوان را در کارنامه موفق کاری خود دارد.‌
هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان (سهامی عام) به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های گروه مالی گردشگری،در سال 1390 با هدف سرمایه‌گذاری و راهبری طرح‌ها و پروژه‌های تخصصی حوزۀ صنعت و معدن تاسیس شده است. و هم اکنون با در اختیار داشتن شرکت‎های فعال در زنجیرۀ فولاد از استخراج معدن تا تولید مقاطع فولادی در حال فعالیت می باشد.