10:31

1403/02/18

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

معاون وزیر نفت پخش منطقه آذربایجان شرقی:همت صنعت پالایش و پخش در رسیدن به اهداف چشم انداز در افق 1400

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با حضور در جلسه شورای اداری پخش منطقه آذربایجان شرقی، همت مجموعه تلاشگر صنعت پالایش و پخش و پخش فرآورده های نفتی را در رسیدن به اهداف چشم انداز در افق 1400 ساله را عالی و مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش”نوای صنعت“، منطقه آذربایجان شرقی، علیرضا صادق آبادی، معاون وزیر نفت در این نشست به تشریح برنامه‌ها، اهداف و چشم انداز شرکت پرداخت و گفت: همت والا و تلاش چشمگیر مجموعه صنعت پالایش و پخش و همچنین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، باعث دستیابی به اهداف متعالی و چشم اندازهای تعریف شده است .

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از تلاش مدیر و مسئولان منطقه جهت تأمین و توزیع مطلوب فرآورده های نفتی، به ویژه کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی در استان که نشان از جدیت این مجموعه جهت مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی دارد، تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است، ابوالفضل روح اللهی مدیر شرکت ملی پخش منطقه آذربایجان شرقی، گزارش مبسوطی از عملکرد تأمین و توزیع انواع فرآورده های نفتی در گستره عملیاتی منطقه ارائه و در خصوص رشد و تعالی فعالیت‌های صنعت نفت استان مطالبی را بیان کرد. 

منبع:شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی