10:35

1403/02/18

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

مديرعامل شركت انتقال گاز ايران در بازديد از منطقه سه عمليات انتقال گاز ایران:ضرورت تبديل شدن مناطق انتقال گاز به قطب های تخصصی

بايستي مناطق انتقال گاز ایران متناسب با ظرفيت و پتانسيل خود، به قطب هاي تخصصي تبديل شوند.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ”،  مديرعامل شركت انتقال گاز ايران و اعضاي هيأت‌مديره این شرکت با حضور در ستاد منطقه سه عمليات انتقال گاز ایران، ضمن بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي خودكفايي منطقه (ماشين‌آلات تخصصي در حوزه نشت‌يابي و ماشين جوش سيار) با شركت در جلسه‌اي با حضور مدير و اعضاي هيأت رييسه منطقه، به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

سعید توکلی در این جلسه، ضمن اشاره به اين موضوع كه فلسفه حضور در ستاد منطقه تشكر و قدرداني از زحمات بي‌شائبه پرسنل اين منطقه پيش از فرا رسيدن فصل سرد سال است، افزود: با توجه به اقدامات ارزشمند همكاران در منطقه 3، خصوصاً حل مشكلات سنواتي علي‌رغم همه محدوديت‌ها، مي‌توان نتيجه گرفت ميزان تعلق خاطر پرسنل شركت انتقال گاز به اين شركت در بالاترين اندازه است.

وی ادامه داد: در این صورت و با توجه به انتقال 70 درصد از انرژي كشور، موضوع لزوم بر توجه علمي، نگهداشت و انگيزه دادن سرمايه اصلی سازمان یعنی منابع انساني، پررنگ‌تر و بااهميت‌تر مي شود.

توكلي در ادامه با بیان اینکه در بسیاری از بخش‌ها رشد قابل توجهی داشتيم، افزود: بايستي بيشتر تلاش کنیم تا مجموعه انتقال گاز به شركتي توسعه يافته در همه ابعاد برسد و در چند سال آينده نیز لازم است به فكر افزايش كيفيت، يكسان سازي و استانداردسازي باشيم که در همين راستا مي بايست بحث مديريت دانش، مورد توجه قرار گيرد.

مديرعامل شركت انتقال گاز ايران ضمن اعلام اين موضوع كه ستاد و مناطق عملياتي يك پيكره واحد هستند، خاطرنشان كرد: بايستي مناطق انتقال گاز را متناسب با ظرفيت و پتانسيل به قطب هاي تخصصي تبديل كنيم و الزامي نيست كه يك منطقه در تمامي زمينه ها 100درصد باشد.

وی تصریح کرد: قطب هاي تخصصي در مناطق مختلف باعث مي شوند شركت انتقال گاز از توان فني، عملياتي و مديريتي كل مجموعه بهره برداري شود و در نهايت مسير خود را در قالب بهبود كميت به كيفيت به خوبي طي کند.

منبع:شرکت ملی گاز