02:59

1403/02/14

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

شاخص های مهم تبلیغات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت

سومین جلسه ستاد فضای مجازی سازمان ،برگزار شد. در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور استان های مختلف کشور برگزار شد، مهمترین موضوعات مرتبط با انواع تبلیغات و شیوه های اطلاع رسانی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ” در این جلسه حسن نجفی سولاری مدرس دانشگاه و کارشناس جامعه شناسی رسانه با اشاره به اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی گفت: «یکی از مهمترین شاخص های تبلیغات این است که مؤثر باشد و بتواند در انتقال پیام به مخاطب تأثیر گذار باشد.»

او افزود: «ضمن این که در دسترس بودن، ارزانی، دسترسی سریع به محصول، ماندگاری، میزان فراگیری و … از دیگر شاخص های مهم تبلیغات است.»

این مدرس دانشگاه ادامه داد: «بر اساس تقسیم بندی ها، چهار مدل تبلیغات داریم که تبلیغات اینترنتی در عصر حاضر مهم‌ترین و در عین حال پرکاربرد ترین انواع تبلیغات است.»

نجفی سولاری ادامه داد: «وب سایت، شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن، بازی های آنلاین و … انواع فضاهای موجود در تبلیغات اینترنتی است.»

او ادامه داد: «در این نوع تبیلغات جنس تولید کار متفاوت است و با دیگر روش های تبلیغاتی فرق دارد، قالب فعالیت در فضای مجازی تفاوت های مهمی دارد که خلاصه نویسی یکی از مهمترین تفاوت های آن است.»

نجفی سولاری خاطرنشان کرد: «استفاده از پادکست، تهیه فتو کلیپ، تولید کلیپ، تهیه مستند کوتاه و نیز موشن گرافیک و … از مهمترین موضوعاتی است که در تبلیغات فضای مجازی مورد استفاده قرار می گیرد.»

این مدرس دانشگاه در پااین صحبت های خود ضمن تشریح مهمترین وظایف و مأموریت های روابط عمومی های سازمانی پرداخت.

منبع:سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری