21:12

1403/02/11

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

رفع موانع و پشتیبانی از تولید پایدار گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است

به گزارش”نوای صنعت“، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تحقق تولید ایمن و پایدار گاز و محصولات جانبی در سراسر پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی مستلزم رفع موانع و پشتیبانی از تولید است که باید به صورت جدی پیگیری شود.

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جلسه پشتیبانی از تولید که با حضور مدیران ستادی، پالایشگاهی، عملیاتی و پشتیبانی برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت موضوعات پشتیبانی بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و منظم، با رفع موانع و انجام پشتیبانی‌های مؤثر، با یاری خداوند متعال و همت و توان بی نظیر همکاران، تولید حداکثری، ایمن و پایدار گاز از سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی را در سال جاری و با شروع ماه‌های سرد سال نیز محقق می‌کنیم.

باهوش در ادامه به نیروی انسانی توانمند، کارآمد و نوآور در این مجموعه اشاره نمود و عنوان داشت: پالایشگاه‌های مستقر در سایت عسلویه و سایت کنگان باید ضمن انجام انتصابات در خصوص ایجاد توازن بین کارکنان رسمی و غیر رسمی با همکاری و هم‌فکری گام بردارند و کمبودهای نیروی انسانی در پالایشگاه‌ها از طریق جذب یا انتقالی مرتفع گردد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: برای استمرار تولید ایمن و پایدار، باید از بخش تولید به‌ طور جدی پشتیبانی و حمایت شود و یکی از موارد مهم پشتیبانی تولید، تجهیز کامل تیم‌های آتش‌نشانی و ایمنی از لحاظ امکانات ماشین‌آلات و انفرادی می‌باشد که با مشارکت مدیریت برنامه‌ریزی و مهندسی سیستم‌ها، HSE و مدیران پالایشگاهی موارد بررسی و تصمیمات نهایی گرفته شود.

وی ادامه داد: واحد فناوری و ارتباطات در مجتمع گاز پارس جنوبی جهت بهبود در زیرساخت‌های ارتباطی سراسر پالایشگاه‌های این مجموعه باید با ارائه راهکارهای مناسب در بخش‌های مختلف برای بهبود سرویس‌دهی مطلوب به کارکنان و متخصصان در جهت تولید پایدار گاز گام بردارد.

در ادامه جلسه، مدیران پالایشگاه‌ها، تاسیسات مشترک، امور هماهنگی و نظارت بر تولید به بیان چالش‌های پشتیبانی پرداخته و مدیران و روسای ستادی نیز در این نشست که ساعت‌ها ادامه داشت توضیحات لازم را در مورد مسائل مهم ارائه نمودند.

منبع: شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *