23:45

1403/02/14

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت:با حضور دکتر قبادیان معاون آموزش ، پژوهش و فناوری وزارت صمت از 40 واحد صنعتی و معدنی نمونه استان مرکزی تجلیل می شود

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی مرکزی گفت: امروز 26ام تیرماه سال 98، 40 واحد صنعتی و معدنی نمونه در استان مرکزی با حضور دکتر قبادیان معاون آموزش ، پژوهش و فناوری وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی تجلیل خواهند شد.

به گزارش “نوای صنعت“، محمد رضا حاجی پور ، ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای وزارت صمت 40 واحد صنعتی و معدنی نمونه در استان مرکزی انتخاب شدند که این واحدها امروز به مناسبت روز ملی صنعت و معدن در آیینی تجلیل می شوند . در مجموع حدود 470 واحد متقاضی شرکت در این انتخاب بودند که بر اساس استانداردهای وزارت صنعت، معدن و تجارت این 40 واحد مشخص و انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن نامگذاری شده، افزود: با توجه به اینکه در این روز همایش ملی در تهران برگزار می‌ ‎ شود، در نتیجه همایش تجلیل از واحدهای صنعتی و معدنی برتر در استان مرکزی به 26 تیرماه موکول شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: شاخص‌های انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی برتر میزان صادرات غیر نفتی، افزایش اشتغال نسبت به سال گذشته، نوسازی و بهسازی تجهیزات و عوامل تولید و پیشرفت های مالی بر اساس اظهارنامه های مالیاتی است که واحدهای برتر بر این اساس شناسایی و معرفی و امتیازدهی می‌شوند.

حاجی پور دامه داد: از مجموع 40 واحد معرفی شده به عنوان واحدهای نمونه، دو واحد به عنوان واحدهای نمونه ملی در همایش ملی نیز معرفی و تجلیل شدند.

وی اضافه کرد: تجلیل از واحدهای صنعتی و معدنی سبب افزایش انگیزه در فعالان صنعتی و معدنی خواهد شد و همین افزایش انگیزه می‌تواند باعث برداشتن گامی موثر در راستای رونق تولید در کشور باشد.

منبع: سازمان صمت