11:19

1403/02/16

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

دستورمحدودیت و ممنوعیت های صادراتی برای جلوگیری از خام فروشی

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه سفر یکروزه خود به استان اصفهان در خصوص جلوگیری از خام فروشی برخی تولیدات معدنی خاطر نشان کرد: با اصلاح تعرفه صادراتی و حتی در مواردی ممنوعیت هایی اعمال شده که با لحاظ آمار کاهشی در صادرات این اقلام در سال گذشته، شاهد ایجاد روندی مثبت در حجم تولیدات صنایع معدنی در داخل بودیم که البته قطعاً این سیاست تداوم خواهد داشت. 

به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ”،  رضا رحمانی اصفهان را در تولیدات صنعتی و معدنی و همچنین حوزه تجارت، حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: امروز در خصوص موارد مطروحه از سوی تولید کنندگان اصفهانی تصمیماتی اتخاذ شد که با همت مدیران استان بسیاری از موضوعات قابل رفع و رجوع هستند و مواردی هم برای بررسی و تصمیم گیری در سطح ملی ارجاع و حتما پیگیری های لازم انجام خواهد شد تا روند توسعه استان اصفهان تداوم داشته باشد.

وی افزود: رونمایی از میز ملی نساجی در اصفهان یکی از جلسات مهمی بود که امروز برگزار شد و در راستای سیاست های توسعه ای وزارتخانه در خصوص صنایع نساجی و پوشاک تصمیمات خوبی گرفته شد که امیدواریم روند خوب این صنعت در کشور شتاب بیشتری بگیرد.

رحمانی خاطر نشان کرد: شرایط کنونی کشور فضا را برای توسعه صادرات بیش از پیش فرآهم آورده که حتما پیرو سیاست های حمایتی دولت و تلاش مجدانه بخش خصوصی این فرصت به تثبیت افزونتر اقتصاد کشور کمک خواهد نمود.

منبع:وزارت صنعت، معدن و تجارت