02:09

1403/02/13

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

دستاوردهای ایمپاسکو در زمینه پدافند غیرعامل و بومی سازی تجهیزات

به گزارش”نوای صنعت“، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در بازدید از غرفه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل از دستاوردهای شرکت در زمینه بومی سازی تجهیزات بازدید کرد.

سردار غلامرضا جلالی در بازدید از غرفه ایمیدرو و ایمپاسکو در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل از توانمندی‌ها و اقدامات موثر دو مجموعه در مباحث بومی سازی و پدافند غیرعامل تقدیر کرد.

در این نمایشگاه که به منظور حمایت از محصولات بومی استراتژیک، توسعه بازار محصولات این حوزه و معرفی این محصولات به شرکت‌های بزرگ برگزار شد، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از برخی دستاوردهای خود در زمینه بومی سازی تجهیزات تحریمی که واردات آنها امکان پذیر نیست، رونمایی کرد.

عباس جعفری مدیر پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران طی بازدید سردار جلالی از غرفه در توضیح یکی از این دستاوردها عنوان کرد: بومی سازی فرآیند بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین معدنی برای نخستین بار در ایران توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در حال انجام است.

وی تاکید کرد: نتایج این فرآیند تاکنون پیاده سازی شده و از موادی که طی این فرآیند تولید می‌شود می‌توان برای ساخت دوباره لاستیک استفاده کرد.

گفتنی است هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی محصولات، خدمات و توانمندی‌های داخلی کشور به مسئولین، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم کشور به منظور مصون‌سازی، امن‌سازی، کاهش آسیب‌پذیری و ارتقای آمادگی زیرساخت‌ها با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است.

منبع: روابط عمومی ایمپاسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *