07:56

1403/02/14

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

حضور مدیران و كاركنان مناطق نفتخیز جنوب در راهپیمایی حمایت از فلسطین مردم اهواز

جمعی از مدیران عالی و کارکنان شرکت‌های مناطق نفتخیز جنوب و نفت و گاز کارون با حضورر در راهپیمایی حمایت از فلسطین، ضمن انزجار از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی بر پایبندی بر آرمان‌های قدس تاکید کردند.

به گزارش”نوای صنعت“، امروز چهارشنبه 3 آبانماه 1402، مدیران عامل، جمعی از مدیران عالی و کارکنان شرکت مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت وگاز کارون، با حضور در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین مردم اهواز، ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، بر پایبندی و حمایت از آرمان‌های قدس و فلسطین تاکید کردند.

مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح امروز نیز در مقابل نمازخانه مرکزی حضرت ولی عصر(عج) نیوساید، تجمع کرده و علیه جنایات رژیم کودک کش اعلام انزجار کردند و سپس با حرکت به سمت فلکه مولوی و خیابان سلمان فارسی، مردم ولایتمدار اهواز را در راهپیمایی حمایت از غزه همراهی کردند.

این راهپیمایی به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و امام جمعه محترم اهواز برگزار شد، که جمعیت انبوهی از کارکنان بخش‌های خصوصی و دولتی استان، نیروهای مسلح، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه، کارکنان بخش درمان، کارکنان صنعت نفت جنوب و اقشار مختلف استان حضور داشتند.

مهندس علیرضا دانشی با حضور در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین، انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی را وظیفه هر انسان آزاده خواند و گفت: رژیم صهیونیستی سال‌هاست با اشغال سرزمین فلسطین، جنایات گسترده‌ای را علیه مردم آن کشور مرتکب شده که همه این جنایات در سایه حمایت آمریکا است.

وی افزود: این رژیم امروز نه تنها در مقابل اسلام بلکه در مقابل انسانیت قرارگرفته و جنایاتش دل هر انسان آزاده‌ای در جهان را به درد می‌آورد که وظیفه هر انسانی امروز مقابله و محکومیت جنایات این رژیم کودک کش است.

مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص دلیل حضور کارکنان نفت در این راهپیمایی گفت: کارکنان صنعت نفت جنوب، همچون در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی، دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم را وظیفه ذاتی خود می‌دانند که همچون سال‌های گذشته بر وظیفه دفاع از فلسطین متعهد هستند.