13:30

1403/02/12

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

ثبت رکورد کیفی محصول در مجتمع فولاد سبا

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا گفت: میزان کیفیت محصولات مجتمع فولاد سبا با تلاش جمعی مدیریت و کارکنان مجتمع فولاد سبا در بهمن سال جاری به عدد بی‌سابقه ۹۸.۵۸ درصد رسید.

به گزارش”نوای صنعت“، بهمن خلیلی، مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا ضمن تأیید این خبر و با قدردانی از زحمات همه کارکنان فولاد سبا گفت: رکورد قبلی کیفیت در فولاد سبا به میزان ۹۸.۳۷ درصد در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ محقق شده بود.

وی ادامه داد: این موفقیت در شرایطی به دست آمد که بیش از ۷۲ درصد از محصولات تولیدشده دارای ضخامت ۲ و کمتر از ۲ میلی‌متر بوده که ضمن داشتن ارزش‌افزوده بیشتر، به‌دلیل رواداری‌های کیفی محدودتر، تولید آن‌ها چالشی‌تر است.

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا خاطرنشان کرد: با توجه به راهبردهای عملیاتی شرکت فولاد مبارکه در خصوص توسعه کمّی و کیفی محصولات، خوشبختانه از ابتدای سال جاری روند کیفیت محصولات تولیدی مجتمع فولاد سبا بهبودهای محسوسی داشته و نهایتاً این روند در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به اوج خود رسید.

به گفته خلیلی، دست‌یابی به این رکورد نتیجه بهبود مستمر فعالیت‌ها، هماهنگی کامل بین کلیه خطوط پیوسته تولیدی و همدلی و تلاش کلیه همکاران در واحدهای تولیدی و پشتیبانی در این مجموعه بوده است.

منبع: ایراسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *