21:11

1403/02/14

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

بیمه آسیا خسارت ۶۹ میلیارد ریالی صنایع شیمیایی چسب استحکام را پرداخت کرد

با حضور مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و مدیر عامل کارخانه چسب استحکام قم، خسارت ۶۹ میلیارد ریالی آتش سوزی این کارخانه، به بیمه گذار پرداخت شد.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ”،  در اردیبهشت ماه سال جاری، کارخانه چسب استحکام دچار حریق گردید و در این حادثه بخشی از کارخانه و تجهیزات آن متحمل خسارت سنگین شد.

بنا بر این گزارش، در پی وقوع این حادثه، کارشناسان بیمه آسیا بلافاصله در محل وقوع آتش سوزی حاضر شدند و کار بررسی و ارزیابی ابعاد این واقعه را آغاز کردند.

مدیرعامل کارخانه چسب استحکام در مراسم تحویل چک خسارت، ضمن قدردانی از تدبیر مدیرعامل بیمه آسیا و سرعت عمل کارشناسان این شرکت بیمه در ارزیابی و پرداخت خسارت، صداقت، دقت، دلسوزی و پاکدستی کارشناسان بیمه آسیا را بسیار ستودنی خواند.

قابل ذکر است از 69 میلیارد خسارت وارد شده، مبلغ بیش از 64 میلیارد ریال در وجه بیمه گذار و مابقی در وجه بانک عامل پرداخت شده است.

گفتنی است، صنایع شیمیایی چسب استحکام در زمینه تولید انواع چسب های صنعتی و مصارف عمومی و رزین فعالیت می کند و تولیدات آن به خارج از کشور نیز صادر می شود.

منبع: بیمه آسیا