16:10

1403/02/18

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

بیش از۳۰۱ میلیارد ریال به حساب مرزنشینان کردستان واریز شد

از ابتدای سال جاری از محل سود حاصل از صادرات فرآورده به اقلیم کردستان عراق، ۳۰۱ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال به حساب ۲۸ هزار خانوار ساکن در نواحی مرزی استان کردستان واریز شد.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ”، عبدالله گیتی منش در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان این مطلب گفت: این میزان واریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش  ۲۷۴ درصدی همراه بوده است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان ضمن بیان برنامه‌ها و اهداف آتی شرکت اظهار امیدواری کرد: با تعامل، همکاری و ارتباط مطلوب با سایر ادارات استان بتوان در بخش عرضه سوخت خدمات مطلوبی به مردم ارائه داد.

گیتی منش از آمادگی همه‌جانبه کارکنان منطقه برای تحویل به موقع نیازهای مردم استان در خصوص فرآورده‌های نفتی خبر داد و افزود: امیداواریم در استمرار و رونق بخشیدن به چرخه فعالیت‌های صنعتی، کشاورزی، تولیدی و حمل و نقل خدمات مطلوبی به مشتریان شرکت ارائه دهیم.

وی بر تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان به عنوان اولویت‌های شرکت تاکید کرد و گفت: اجرای طرح الکترونیکی توزیع نفت سفید، ایجاد زیرساخت‌های توزیع الکترونیکی نفتگاز بخش کشاورزی، استفاده از سیستم‌های نرم افزاری در کنترل و عرضه سوخت در مرز‌های خروجی از جمله این اقدامات است.

در ادامه حجت السلام شاهرودی نماینده ولی فقیه استان کردستان نیز طی سخنانی گفت: تحریم دشمنان با تبعیت از رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری، موجب استقلال و خودکفایی بیشتر کشور شده است.

وی با بیان شرایط جغرافیایی و اقتصادی استان خدمات و اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان را لازمه تحرک و پویایی چرخه اقتصادی استان برشمرد و افزود: توجه به مقوله مرز و استفاده از این مزیت در استان جهت تسهیل در صادارات فرآورده های نفتی در شرایط موجود نقش بسزایی در کمک به معیشت مرزنشینان و درآمد زایی برای کشور خواهد داشت.

وی اظهار کرد: عملکرد و اقدامات پخش منطقه کردستان در خدمت رسانی به شهروندان بسیار مطلوب بوده و امید است با برنامه ریزی و همکاری بیش از پیش در خدمت رسانی به آحاد جامعه موفق باشید.

منبع:شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی