03:52

1403/02/14

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

بررسی مهمترین مسائل شركت نفت مارون با حضور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب

نشست بررسی مهمترین مسائل و آخرین وضعیت پیشبرد پروژه‌های نفت در محدوده شرکت نفت وگاز مارون با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

به گزارش”نوای صنعت“، علیرضا دانشی بعدازظهر شنبه 3 تیرماه با حضور در شرکت مارون، در جمع مدیران این شرکت گفت: همچنان روزهای گذشته هر هفته بحث بازدید و سرکشی از تاسیسات و آخرین وضعیت پروژه‌های نقت را در پیش داشتیم که امروز مهمان شرکت مارون در واحدهای بهره‌برداری مارون 4 و 5 بودیم.

وی در خصوص اهداف این بازدید افزود: هدف نخست عرض خداقوت به کلیه نیروهای عملیاتی است که در گرمای طاقت فرسا و زیر آفتاب سوزان خوزستان، در مسیر پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتیخز جنوب ادامه داد: سرکشی و بررسی آخرین وضعیت تاسیسات و همچنین پروژه‌های در حال اجرا علاوه براینکه عزم مدیران و کارکنان را در پیش برد پروژه‌ها بیشتر می‌کند، خود مدیران را در شناخت آخرین وضعیت تاسیسات و پروژه‌ها جهت تصمیم‌گیرهای مدیریتی کمک می‌کند.

در ادامه نیز قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون ضمن تشکر از حضور مدیرعامل مناطق در این شرکت گفت: امروز با حضور جناب آقای دانشی، آخرین وضعیت پروژه پل رودخانه جراحی، پروژه برج هیدروژن سولفوره زدا در واحد مارون 5 و آخرین وضعیت واحد نمک زدایی مارون 4 از نزدیک بررسی و سنجش قرار گرفت.

منبع: روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب