23:21

1403/02/12

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

ایمپاسکو لوح تقدیر دریافت کرد

به گزارش”نوای صنعت“، عضو هیات مدیره شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در حاشیه برگزاری اختتامیه سمپوزیوم فولاد 402 گفت: برگزاری چنین همایش هایی راهکارهای مناسبی برای توسعه و پیشرفت در صنعت فولاد را به تلاشگران این عرصه و دولتمردان می دهد که منجر به تحول این صنعت در داخل کشور شود.

رضا دستجردی عضو هیات مدیره شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه سمپوزیوم فولاد 402 با بیان اینکه حضور تعدادی از نام آوران عرصه های مختلف فولاد کشور در این همایش و به اشتراک گذاری تجربه های ارزشمند آنها تاثیرگذار خواهد بود، تاکید کرد: ارائه مقالات و به اشتراک گذاری تجربه های مدیران فولادی در طول یک سال از برگزاری همایش موجب توسعه بخش های فنی و اجرایی شرکت های فولادی خواهد شد.

دستجردی عنوان کرد: با توجه به اینکه محوریت این دوره از سمپوزیوم فولاد «مراحل عبور از تکنولوژی‌های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در کشور» بود، لازم است عزم عمومی در داخل کشور و همزمان در بین دیگر کشورهای تولید کننده فولاد برای دستیابی به فولاد سبز ایجاد شود و مطلوب آن است که از معدن تا فولاد یک زنجیره سبز ایجاد کنیم.

گفتنی است آئین اختتامیه سمپوزیوم فولاد 402 امروز پنجشنبه چهارم آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران لوح تقدیر دریافت کرد.

منبع: روابط عمومی ایمپاسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *