16:06

1403/02/13

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

اقدامات موثر و مهم در زمینه ساخت تجهیزات پتروشیمی دنا در ماشین سازی اراک

به گزارش”نوای صنعت“،علی کشوری از اقدامات خوب و پیگیری‌های مستمر اجرایی و کیفی تیم مدیریت دنا گفت و افزود، اقدامات موثری در زمینه ساخت و تولید تجهیزات اصلی و فرایندی پتروشیمی دنا و همچمین نظارت مستمر کیفی بر ساخت تجهیزات این پتروشیمی در ماشین سازی اراک از سوی تیم مدیریتی دنا در حال انجام است .

در حوزه تجهیزات ، ساخت دو دستگاه مبدل حرارتی با شناسه فنی E2021-1/2 و با نام فرایندی Steam Super Heater  پس از اتمام طراحی و خرید متریال اولیه سرعت خوبی گرفته و عملیات مونتاژ و ساخت Shell آغاز و تکیمل گردیده و درحال حاضر حساس ترین بخش ساخت که مربوط به مونتاژ تیوب باندل مبدا فوق می باشد در حال اجرا است.

مدیرپروژه ساخت تجهیزات پتروشیمی دنا در ماشین سازی اراک همچنین در خصوص  تجهیز راکتور 3/2/R3001-1 اضافه کرد، اتمام عملیات ساخت هر سه Shell  راکتورها ، اتمام ساخت بفر پلیتهای هر 3 مبدل، اتمام تیوب گذاری دو راکتور ، اتمام جوشکاری تیوب به تیوب شیت اول راکتورها انجام پذیرفته است .

با اتمام ساخت و ارسال این تجهیزات به پروژه ، آخرین تجهیزات پتروشیمی دنا به سایت ارسال می گردد و پس از نصب انشالله گام موثری در رسیدن به مرحله پیش راه اندازی و راه اندازی پروژه برداشته خواهد شد. با توجه به حساسیت بالا بویژه در خصوص مسائل کیفی ، این مهم توسط بازرسان مقیم و بازدید های مستمر در حال پیگری و انجام است .

منبع: پتروشیمی دنا