08:18

1403/02/28

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

قطع گاز 488 اداره دولتی از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز

به گزارش”نوای صنعت“، از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز ادارات (اول آذرماه) تاکنون، وضعیت مصرف گاز 132 هزار اداره دولتی در کشور مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد، گاز 488 اداره پرمصرف قطع شد.

مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اجرای طرح پایش مصرف گاز ادارات، اظهار داشت: با توجه به روند کاهشی دما، اجرای طرح بازرسی وضعیت مصرف و پایش دمای ادارات دولتی با شدت بیشتری انجام و برخورد با سازمان‌های متخلف در این حوزه با جدیت صورت خواهد گرفت.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری توسط تیم‌های کارشناسی شرکت ملی گاز ایران، بر لزوم رعایت حفظ دمای 18 درجه سانتی‌گراد در تمامی فضاهای اداری، تأکید کرد.

رحمانی در رابطه با نحوه برخورد با ادارات متخلف گفت: از ابتدای آذرماه تاکنون، دمای 132 هزار اداره دولتی مورد پایش قرار گرفت که بر این اساس، گاز 488 اداره دولتی که علیرغم صدور اخطار، به اصلاح مصرف مبادرت نکردند، قطع  شد.

به گفته رحمانی، همچنین 7626 مورد اخطار برای ادارات متخلف نیز، صادر شده است.

وی در پایان، بار دیگر تصریح کرد: با توجه به بخشنامه ابلاغی مبنی بر رعایت دمای (18 درجه)، مسئولان مربوطه در ادارات موظفند که حداکثر یک ساعت قبل از شروع کار، وسایل گرمایشی را روشن کرده و یک ساعت قبل از پایان کار نیز وسایل گرمایشی در ادارات خاموش شود.

خاطرنشان می‌شود؛ با احتساب اقدامات انجام شده در طرح پایش مصرف گاز، از ابتدای اجرای این طرح (اول آذرماه) در دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف، تاکنون، جریان گاز 488 سازمان و نهاد دولتی و عمومی در پی اخطارهای صادره، قطع شده است.

منبع: روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *